To σποτ του SHARE σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της πλαίσιο ευαισθητοποίησης της ευρύτερης κοινωνίας για την αντιμετώπιση των παραδοσιακών ρόλων των φύλων εντός της οικογένειας και την προώθηση της συμφιλίωσης μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.
Τα βασικά μηνύματα που επιδιώκεται να επικοινωνήσει το τηλεοπτικό σποτ είναι:
– η σημασία του διαμοιρασμού των ευθυνών φροντίδας από τα δύο φύλα, με έμφαση στο ρόλο του πατέρα (χρησιμοποιώντας αντρικά πρότυπα)
– η σημασία της συμφιλίωσης μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών και στη βελτίωση της ευημερίας των επιχειρήσεων και εργοδοτών γενικότερα.